Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rendelés és szállítás

>Hogyan tudok rendelni?

Webáruházunk kizárólag online rendelést tud elfogadni, telefonon vagy emailben nincs lehetőség vásárlásra. Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, amelyek így a kosaradba kerülnek, majd a kosár oldalon ha rákattintas a "Tovább a pénztárba" gombra, el is kezdheted a fizetési folyamatot.

>Szükséges regisztrálnom a rendeléshez?

A rendeléshez nem szükséges regisztrálni, de ha megteszed számos előnyhöz juthatsz. Megtekintheted korábbi rendeléseidet, számláidat, valamint naprakész információkhoz juthatsz az akciókról, új termékekről.

>Szállítási információk

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Teljesítési napok száma várhatóan 2-4 munkanap, ez kiemelt, ünnepi időszakokban megnövekedhet.

>Ingyenes kiszállítás

Amennyiben a kosaradban lévő termékek értéke eléri a 20.000 Ft-ot, akkor nincs szállítási költség.

>Fizetési módok

Webshopunkban választhatsz a banki utalás és online bankkártyás fizetési módok közül.

>Garancia és vásárlástól való elállás

Minden felmerülő esetleges problémával fordulhatsz ügyfélszolgálatunkhoz nyitvatartási időben. Vásárlás és kézhezvétel után vásárlóink 14 napos elállási joggal rendelkeznek, amelyet írásban jelezhetnek felénk, emellett hibás termék esetén a kellék- és termékszavatosság, valamint a jótállási jogok is érvényesíthetőek.