Rendelés és szállítás
- Hogyan tudok rendelni?
- Szükséges regisztrálnom a rendeléshez?
- Szállítási információk
- Ingyenes kiszállítás
- Fizetési módok
- Garancia és vásárlástól való elállás
>Hogyan tudok rendelni?
Webáruházunk kizárólag online rendelést tud elfogadni, telefonon vagy emailben nincs lehetőség vásárlásra. Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, amelyek így a kosaradba kerülnek, majd a kosár oldalon ha rákattintas a "Tovább a pénztárba" gombra, el is kezdheted a fizetési folyamatot.
>Szükséges regisztrálnom a rendeléshez?
A rendeléshez nem szükséges regisztrálni, de ha megteszed számos előnyhöz juthatsz. Megtekintheted korábbi rendeléseidet, számláidat, valamint naprakész információkhoz juthatsz az akciókról, új termékekről.
>Szállítási információk
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Teljesítési napok száma várhatóan 2-4 munkanap, ez kiemelt, ünnepi időszakokban megnövekedhet.
>Ingyenes kiszállítás
Amennyiben a kosaradban lévő termékek értéke eléri a 20.000 Ft-ot, akkor nincs szállítási költség.
>Fizetési módok
Webshopunkban választhatsz a banki utalás és online bankkártyás fizetési módok közül.
>Garancia és vásárlástól való elállás
Minden felmerülő esetleges problémával fordulhatsz ügyfélszolgálatunkhoz nyitvatartási időben. Vásárlás és kézhezvétel után vásárlóink 14 napos elállási joggal rendelkeznek, amelyet írásban jelezhetnek felénk, emellett hibás termék esetén a kellék- és termékszavatosság, valamint a jótállási jogok is érvényesíthetőek.